شرکت تبلیغاتی ویراتـوس

مجری تبلیغات محیطی و مجازی

بنر تجربه مشتری امن

تجربه مشتری ، ایجاد یک تجربه امن برای مشتری

با افزایش روزافزون کسب‌وکارهای آنلاین، اولویت‌بندی امنیت آنلاین و تجربه مشتری خود بسیار مهم است. در این درس، امنیت نقاط اصلی تماس شما با کاربران و مشتریان شما – وب سایت، ایمیل و محصولات آنلاین شما را بررسی می کنیم.

  • بیایید با وب سایت شما شروع کنیم.

 

مهم است که مطمئن شوید فقط افرادی که کارشان مدیریت وب سایت شماست می توانند به سیستم هایی که برای به روز رسانی و میزبانی آن استفاده می کنید دسترسی داشته باشند. همچنین باید از HTTPS استفاده کنید که مخفف Hypertext Transfer Protocol Secure است . HTTPS ارتباط بین مرورگر کاربر و وب سایت را رمزگذاری می کند. این می تواند به محافظت از اطلاعات ارسالی و دریافتی کمک کند، زیرا استراق سمع و رهگیری آن را برای افراد دشوارتر می کند. ایده خوبی است که از HTTPS برای محافظت از وب سایت خود استفاده کنید حتی اگر فکر نمی کنید اطلاعات حساسی را مدیریت می کنید. این به این دلیل است که هر گونه اطلاعات در مورد بازدید از یک وب سایت به طور بالقوه می تواند جزئیات حساس در مورد بازدید کننده را نشان دهد. به عنوان مثال، اگر وب‌سایت شما حاوی فیلدهای متنی باشد، کاربر ممکن است به طور تصادفی یا ناخواسته اطلاعات تماس یا داده‌های دیگری را وارد کند که در صورت افتادن به دست اشتباه، امنیت آن‌ها را به خطر می‌اندازد.

جدای از مزایای امنیت وب سایت شما، حرکت به HTTPS می تواند رتبه وب سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشد. به عنوان مثال، جستجوی گوگل از HTTPS به عنوان یک سیگنال رتبه بندی مثبت استفاده می کند. محافظت از کسب و کار آنلاین شما تنها به وب سایت شما ختم نمی شود. حوزه دیگری که باید در نظر بگیرید ایمیل شما است. انتخاب یک ارائه‌دهنده ایمیل که از رمزگذاری پشتیبانی می‌کند گام مهمی در جهت محافظت از کسب‌وکار و مشتریانتان است. ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که از امنیت لایه حمل و نقل یا TLS استفاده می کند ، مانند Gmail یا Outlook، تا مطمئن شوید ارتباطات شما رمزگذاری شده است.

راستی‌آزمایی 2 مرحله‌ای فقط یک راه خوب برای کمک به ایمن کردن حساب‌های ایمیل شرکت شما نیست – برای هر چیزی که وارد آن می‌شوید مفید است، نه فقط ایمیل. اگر کسب‌وکار شما خدمات یا نرم‌افزار آنلاین می‌سازد و می‌فروشد، تأیید صحت 2 مرحله‌ای را بخشی از محصول خود در نظر بگیرید. دادن گزینه استفاده از تأیید صحت 2 مرحله ای به کاربران و مشتریان خود، به ایمن نگه داشتن حساب های آنها در هنگام دسترسی به محصول شما کمک می کند.

در این درس ما امنیت وب سایت، ایمیل و محصولات آنلاین شما را پوشش داده ایم. ما به ایمن سازی سایت شما با HTTPS و اینکه چرا برای شما و مشتریانتان اهمیت دارد، بررسی کرده ایم. ما همچنین مواردی را که باید از ارائه دهنده ایمیل خود برای رمزگذاری ارتباطات خود درخواست کنید، پوشش داده ایم. و در نهایت، ما چگونگی دسترسی به محصولات آنلاین خود را ایمن تر کنید.

پیروی از این مراحل به افزایش امنیت وب سایت و ارتباطات کمک می کند و مزایایی را برای شما و مشتریانتان فراهم می کند.

تمامیه این مقالات از مرجع معتبر Google جمع آوری شده است …

جهت مطالعه مقالات آموزشی بیشتر به آموزشگاه ویراتوس سر بزنید …

آژانس تبلیغاتی ویراتوس مجری تبلیغات محیطی در شهر های اصفهان ، فرودگاه بین المللی است ، مشاوران و کارشناسان ما جهت اجاره آیتم های تبلیغاتی و خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ می‌توانند راهنمای شما باشند . جهت درخواست مشاوره تماس بگیرید .

با افزودن دیدگاه خود به مطالب ، ما را در تولید محتوای بهتر یاری نمایید !

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت تبلیغاتی ویراتوس