شرکت تبلیغاتی ویراتـوس

مجری تبلیغات محیطی و مجازی

آژانس ديجيتال مارکتينگ ویراتوس
مبلمـان شهـری چیست ؟

مبلمان شهری (Urban furniture) یا مبلمان خیابانی (Street furniture) یک اصطلاح کلی برای اشیا و تجهیزاتی است که در کنار خیابان‌ها و جاده‌ها برای اهداف مختلف نصب می‌شوند ؛ مانند نیمکت‌ها ، موانع ترافیکی ، ستون‌ها ، صندوق‌های پست ، باجه‌های تلفن ، چراغ‌های خیابان ، چراغ‌های راهنمایی ، علائم راهنمایی و رانندگی ، ایستگاه‌های اتوبوس ، ایستگاه‌های مترو ، ایستگاه‌های تاکسی ، توالت‌های عمومی ، فواره‌ها ، آب‌خوری‌ها ، بناهای یادبود ، مجسمه‌های عمومی ، سطل زباله‌ها و … . 

تبلیغـات مبلمـان شهـری چیست ؟

از اکثر مبلمان‌های شهری می‌توان به عنوان رسانه‌ای برای تبلیغات استفاده کرد و این نوع تبلیغ در سراسر جهان رایج است .

می‌توان از تبلیغات مبلمان شهری برای دسترسی آسان و ایجاد ارتباط با تاثیر بالا با عابران استفاده نمود که به آسانی به چشم مخاطب می‌آیند و مخاطب را وادار به توجه می‌کنند .

از تبلیغات مبلمان شهری برای هدف قرار دادن و دستیابی به جامعه هدف برند استفاده می‌شود زیرا این روش تبلیغاتی در تمام مراکز شهری ، خیابان‌ها ، فرودگاه‌ها ، ایستگاه‌های اتوبوس و هر جایی که ممکن است شخصی تردد کند وجود دارد و به آسانی می‌توانند توجه افراد علاقه‌مند را جذب کنند .

و همچنین مبلمان‌های شهری به دلیل تنوعی که دارند به تبلیغ کنندگان فضای مناسبی برای خلاقیت می‌دهند ؛ می‌توانید برند خود را برروی یک نیمکت و ایستگاه اتوبوس به دو روش متفاوت درج کنید .
تنوع و فضای خلاقیتی که مبلمان شهری برای تبلیغ کنندگان فراهم می‌کنند باعث می‌شود تاثیرگذاری تبلیغ بیشتر شود .

دیدن تبلیغات مشابه و بدون هیج خلاقیتی می‌تواند برای مخاطب خسته کننده باشد و حتی به آن توجه نکند .

شما به عنوان صاحب برند کافیست آیتم تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و طرح را به شرکت تبلیغاتی ویراتوس ارسال کنید  سایر مراحل چاپ ، نصب و … برعهده شرکت است .

تبلیغات محیطی - مبلمان شهری - Urban Furniture Advertising

تبلیغات خیابانی به دلیل تاثیرگذاری بالا و هزینه کم می‌تواند یکی از گزینه‌های تبلیغات محیطی کمپین تبلیغاتی شما باشد .

با توجه به در نظر گرفتن جامعه هدف برند خود و شناسایی رفتار و نیاز‌های آن‌ها می‌توانید یکی از مبلمان‌های شهری را برای تبلیغ خود انتخاب کنید . این فرصت را از دست ندهید .

شاید تصور کنید که این روش تبلیغاتی در ایران رایج نیست اما سخت در اشتباه هستید ؛ زیرا با کمی توجه به اطراف خود مثل ایستگاه‌های ‌BRT و ورودی فروشگاه‌ها نظراتان تغییر خواهد کرد .
یا شاید ممکن است بگویید تبلیغات مبلمان شهری نمی‌تواند تاثیر گذاری بیلبوردهای بزرگراه‌ها را داشته باشد ؛ شاید این سخن تا حدودی صحیح باشد اما یکی از ترندهای مهم تبلیغات محیطی در سال ۲۰۲۲ تبلیغات چندگانه و متنوع است به این معنا که دیگر استفاده از یک روش تبلیغاتی نمی‌تواند اثرگذار باشد بلکه باید از چندین روش تبلیغات محیطی و دیجیتال برای معرفی برند استفاده شود.
یک قدم جلوتر باشید …

کسب‌وکارهای معدودی هستند که از این روش تبلیغ محیطی بهره گیرند به همین دلیل با استفاده از این روش و کمی خلاقیت می‌توانید از رقبای خود چند قدیمی جلوتر باشید .

یکی از دلایل مهم استفاده از مبلمان شهری برای تبلیغ این است که مبلمان شهری اجزای اصلی شهر و همیشه در دید عابران هستند .
برخلاف تبلیغات آنلاین که مخاطب می‌تواند آن‌ها را رد کند و توجه‌ای نکند ، تبلیغات محیطی در دید مخاطبان هستند و نمی‌توانند این تبلیغات را رد یا حذف کنند به همین دلیل می‌توان گفت تبلیغات محیطی تضمین می‌کند که توجه اکثر افراد را جذب و در ذهن آن‌ها باقی بماند .
البته تبلیغ محیطی شما باید خلاقانه و خاص باشد و معمولی نباشد .

آژانس تبلیغاتی ویراتوس مجری تبلیغات محیطی در شهر و شهرستان های اصفهان ، فرودگاه بین المللی است ، مشاوران و کارشناسان ما جهت اجاره آیتم های تبلیغاتی و تبلیغات مجازی می‌توانند راهنمای شما باشند . جهت درخواست مشاوره کلیک نمایید .

با افزودن دیدگاه خود به مطالب ، ما را در تولید محتوای بهتر یاری نمایید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت تبلیغاتی ویراتوس