شرکت تبلیغاتی ویراتـوس

مجری تبلیغات محیطی و مجازی

اتوبوس های شهری

تبلیغـات اتوبوس های شهری

شما به‌عنوان صاحبان کسب‌وکار همیشه به‌دنبال استراتژی‌های بازاریابی کارآمد و نوآورانه هستید تا برند خود را به مخاطبان معرفی کنید . 
در میان گزینه‌های متنوع ، تبلیغات بدنه اتوبوس یکی از روش‌های همه‌کاره در تبلیغات محیطی‌ است . در این مطلب ، مزایا و معایب تبلیغات حمل‌ ونقل شهری را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید تصمیمی آگاهانه در مورد اینکه آیا این نوع تبلیغات برای محصول یا خدمات شما مناسب است یا خیر بگیرید .

شما به عنوان صاحب برند کافیست آیتم تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و طرح را به شرکت تبلیغاتی ویراتوس ارسال کنید  سایر مراحل چاپ ، نصب و … برعهده شرکت است .

استفاده از تبلیغات بدنه بیرونی اتوبوس‌ها

اگر نمی‌خواهید تبلیغ شما فقط به یک تقاطع ، دیوار یا کنار خیابان محدود شود ، تبلیغات روی بدنه اتوبوس‌ها می‌توانند برند شما را به هر جایی که مشتریان شما هستند منتقل کنند . اتوبوس به شما امکان می‌دهد تا به مشتریان در سراسر شهر دسترسی داشته باشید و توجه افراد محلی ، عابران پیاده و رانندگان و البته مسافران را که در ایستگاه‌ها ایستاده‌اند به برند خود جلب کنید .
بیشتر مسافران روزانه در مسیرهای ثابت در زمان‌های برنامه‌ریزی شده با اتوبوس سفر می‌کنند و آگهی شما را به طور مکرر می‌بینند . اگر شخصی دو بار در روز از همان خط اتوبوس استفاده کند ، ممکن است حداقل ۲۰ تا ۲۵ بار در ماه آگهی شما را ببیند . تبلیغ شما هرچه بیشتر در معرض دید قرار بگیرد ، شانس این که تاثیر دائمی در ذهن آن‌ها ایجاد کند و در خدمت هدف شما باشد بهتر است .

استفاده از تبلیغات فضای داخل اتوبوس‌ها

شما می‌توانید در فضای داخلی اتوبوس‌ها از لوگو ، تبلیغ محصولات با افزودن کدهای QR ، لینک‌های کوتاه ، آدرس صفحه شبکه اجتماعی استفاده کنید . 
می‌توانید به عموم مردم این فرصت را بدهید که با نام تجاری شما ارتباط برقرار کنند . هنگامی که شخصی در اتوبوس نشسته است ، نادیده گرفتن تبلیغ شما غیرممکن است زیرا تا رسیدن به مقصد همیشه درست در مقابل اوست . 
مقرون به صرفه بودن تبلیغات اتوبوس‌ها ، یکی دیگر از مزایای تبلیغات حوزه حمل‌ونقل این است که نسبتاً مقرون به صرفه است . در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات در فضای باز ، مانند بیلبوردها ، تبلیغات حمل و نقل گزینه مقرون به صرفه‌تری هستند . میزان هزینه بسته به اندازه و مکان تبلیغ متفاوت است ، اما عموماً نسبت به سایر اشکال تبلیغاتی ارزان‌تر است .

معایب تبلیغات حمل‌ و نقل چیست ؟

۱- وقتی مخاطب در زاویه بسته کنار اتوبوس قرار می‌گیرد یا در حال رانندگی‌ست خواندن تبلیغات اتوبوس می‌تواند چالش برانگیز باشد و به سختی می‌تواند تبلیغ را ببیند . 
۲- اگر یک جامعه هدف خاصی را در نظر دارید ، احتمال دارد تبلیغ شما توسط مخاطبین هدف به‌خوبی دیده نشود . ممکن است اتوبوس حامل تبلیغ هر روز یک مسیر مشخص را طی نکند . برای صرفه‌جویی در فرسودگی وسایل نقلیه ، شهرداری‌ها مسیرهای شهری (با توقف و حرکت زیاد) را با مسیرهای حومه‌ای طولانی‌تر جایگزین می‌کنند . بنابراین ، یک اتوبوس ممکن است یک روز به مرکز شهر برود و به گروه هدف مورد نظر برسد ، اما روز بعد را در حومه شهر بگذراند ، جایی که ممکن است پتانسیل بازار کمی وجود داشته باشد . البته این در این صورت افراد بیشتری از نقاط مختلف شهر می‌توانند تبلیغ شما را ببینند .
۳- تبلیغ در اتوبوس‌ها و قطارها می‌تواند خراب شود . بر خلاف سایر اشکال تبلیغات خارج از خانه ، مانند بیلبوردها ، تبلیغات اتوبوس بیشتر در معرض خرابکاری هستند . اگر سرمایه‌گذاری در تبلیغات حمل‌ونقل را انتخاب می‌کنید ، حتما شرکت معتبری را انتخاب کنید که در زمینه طراحی و انتخاب مواد بادوام تجربه داشته باشد .
۴- نشستن یا ایستادن در ساعاتی که اتوبوس شلوغ است ، بسیاری از مردم دچار کلافگی و بی‌حوصلگی می‌شوند و احتمال دارد اصلاً توجهی به تبلیغات نکنند ، حتی ممکن است به‌دلیل ازدحام جمعیت ، تبلیغ قابل مشاهده نباشد . 

به‌طور خلاصه، یک مزیت برای یک تبلیغ‌کننده محصول یا خدمات ممکن است برای دیگری عیب باشد. تبلیغات حمل‌ونقل می‌تواند رسانه موثری باشد اما برای استفاده درست از آن باید نقاط قوت و ضعف آن را درک کرد .

آژانس تبلیغاتی ویراتوس مجری تبلیغات محیطی در شهر های اصفهان ، فرودگاه بین المللی است ، مشاوران و کارشناسان ما جهت اجاره آیتم های تبلیغاتی و خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ می‌توانند راهنمای شما باشند . جهت درخواست مشاوره تماس بگیرید .

با افزودن دیدگاه خود به مطالب ، ما را در تولید محتوای بهتر یاری نمایید !

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *