شرکت تبلیغاتی ویراتـوس

مجری تبلیغات محیطی و مجازی

خوشحال میشویم با شما آشنا شویم

آدرس شرکت

اصفهان - شاهين شهر - خيابان فردوسی بين 2 و 3 شرقی جنب ساختمان بهزيستی طبقه اول واحد 2

تلفن تماس

09139665791

پست الکترونیکی

viratus.iran@gmail.com

سوالات متداول شما

آژانس تبليغاتی ويراتوس با در نظر گرفتن شرايط اقتصادی فردی ، سعی بر راه اندازی کسب و کار و اجراي تبليغات شما را هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط پذيرا می باشد .

آژانس تبليغاتی ويراتوس به جهت اجرای تبليغات محيطی و مجازی مي تواند مجری کارفرمايانی که در استان و شهرستان های کشور ايران فعاليت دارند باشد . پس از مشاوره ، مجري فرم قرارداد را پر کرده و به جهت دريافت امضاء کارفرما  ، فايل اسکن شده را برای کارفرما ارسال می نمايد .

گروه تبليغاتی ويراتوس توانسته با سابقه بالايی که برخوردار است ، در استان اصفهان و شهرستان های پر جمعيت ، تعداد زيادی آيتم برای اجرای تبليغات کسب و کار شما فراخوان نمايد .

تا به امروز توانسته ايم جهت دريافت تبليغات در حوزه محيطی از آيتم هايي از جمله : اتوبوس های شهری ، تابلو های شهری ، ايستگاه اتوبوس و مبلمان شهری ، پايه استند و استرابرد ، تابلو هاي بک لايت (نور سفيد) ، بيلبورد های جاده اي ، پل عابرين پياده ، لمپوست بنر و تلوزيون شهری برخوردار شويم  .

تبليغات محيطی طی قرارداد های 3 ماهه ، 6 ماهه و يکساله وابسته به نظر طرفين امکان پذير است ، جهت اطلاع از آزاد بودن آيتم هاي مورد نظر خود مي توانيد درخواست مشاوره فرماييد .

اگر جواب خود را در يکی از سوالات بالا دريافت نکرده ايد ، نگران نباشيد . شما ميتوانيد از طريق فرم رو به رو با تکميل  کردن فيلد های مشخص شده در قسمت توضيحات ، سوال خود را مطرح نموده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمايند .

قابل توجه کاربران : تماميه سوالات از طريق تلفن تماس و آدرس ايميل وارد شده مقدور به پاسخگويی مي باشد ، لذا در پر کردن فيلد ها دقت کافي را داشته باشيد .

برای ما پیام بفرستید

شما عزیزان میتوانید با تکمیل فرم به صورت مستقیم با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.